Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Conseils pour se perfectionner -> ynwdxrj0


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Ven Nov 01, 2013 10:30 am    Sujet du message: ynwdxrj0 Répondre en citant

Yo-Auto unveils first natural-gas/electric SUV, Motorcycle Racing Part also powered by gasoline
When one thinks of Russia and cars, inn motorcycle accessories online ovation does not immediately spring to mind. One company may be changing that, however. The delightfully named Yo-Auto – or as it is only slightly less delightfully known in Russian, Yo-Avto – is taking a road technologically less-traveled with it ё-mobile (ё-мобиле) vehicles.Over the past several years, though, it's served up more in the way of excuses than cars, motorcycle helmet sale and was well on its way to earning the dreaded vaporware label, with the original production dates small dots in the rearview mirror. Now, however, it's trying to prove it's no Potemkin village, and just days ahead of its official debut, has revealed a pre-production unit. Carrying its progenitor, billionaire Mikhail Prokhorov, as he moved about the former Imperial capital of Russia for the St. Petersburg economic forum, it seems the first Yo-mobil will be an ё-crossover.A generator takes the work created by the engine and feeds it into a supercapacitor,[url=http://www.saclancelvente.fr]lancel soldes[/url],[url=http://www.adjustablelevers.net]adjustable motorcycle levers[/url], which passes it along to two electric motors driving the rear wheels.The company had introduced itself with a funky trio [url=http://www.adjustablelevers.net]adjustable Levers[/url] comprised of Yo-coupe, Yo-hatchback and Yo-truck, and later showed off a pretty far-out (Yo)-concept. The thing that unites the bunch is a unique drivetrain. Although i Street Bike Levers t has a conventional internal combustion engine that's said to run on either gasoline or natural gas, it lacks a transmission. Instead, a generator takes the work created by the engine and feeds it into a supercapacitor, which then passes it along to two electric motors driving the rear wheels. The system employs regenerative braking and uses the advanced 70-kilogram (154-pound) energy storage system to start the fuel burner.It sou racing lever nds slightly over-complicated and not especially efficient, but Yo-Auto says this "hybrid" configuration can return 3.51 l/100 km (67 mpg). Mr. Prokhorov's remarks after riding in the vehicle didn't touch on that particular metric, and only involved the driving experience: "This is the best car I've ever been in." This, of course, leads us to believe he yamaha racing parts is either extremely biased or his other car is a vintage Lada.While we can't speak to the ride quality, we have seen pictures of the interior, and you can too, by perusing the gallery above. Feel free to tell us yo' Mama could do better in the comments section below.Related GalleryYo-Auto ё-crossover
_________________
People watching the forthcoming beginning of the German half of the inhabitants of Berlin are no interested in co-optation
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Conseils pour se perfectionner
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !