Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Cours -> lj22gsi4


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Ven Nov 01, 2013 6:08 pm    Sujet du message: lj22gsi4 Répondre en citant

Honda CBR250R ABS – Long-Term Test Update #2 Quick, shift!
Honda’s CBR250R may be the favored staff errand-runner, but since our last update, it’s also been to another rev-limiter-bumping track day, as well as serving on several long road trips. We added a few items to help it perform better in these varied uses.No secret its 250cc Single, while tractable and snappy, isn’t a powerhouse in the grand scheme. To help us get a better edge on traffic by allowing WOT upshifts, we installed a standalone Dynojet Quick Shifter ($399.95; www.powercommander.com). The shift-actuator-rod change and simple wiring operation were clearly outlined in the instruc racing equipment tions clutch and brake levers , and installation took less t motorcycle rear sets han an hour. DQS works well on the street, but it’s even more fun on the track, Motorcycle lever enhancing the Moto3-like, chin-on-the-tank, gear-grabbing experience.Other track-oriented upgrades were swapping the stock IRC tires (not quite worn out at 4038 miles) for a set of Dunlop Sportmax GP Unbeaten 02s ($299; www.dunlopmotorcycle.com). These performed brilliantly on the racetrack and continue to work well in street duties, although, because they are so grippy, they are wearing quickly. Got to pay to play…To improve braking performance, we fitted SBS 828HS front brake pads ($44.95; www.sbs.dk), which boosted initial bite and overall stopping power versus the less effective but perhaps more beginner-friendly front setup.And what about staying comfy for those long days on the road? The stock seat is decent, but freeway trips while burning 8000 rpm were a bit taxing on at least one rider’s, ahem, equipment. Looking for r custom helmets elief, we fitted a Saddleman Track CF ($272; www.saddlemen.com),[url=http://www.saclancelvente.fr]sac lancel[/url], replete with an owner-installed matching passenger-seat cover. The seat’s motorcycle accessories online perineum-friendly, channeled-center design is inspire racing lever d by bicycle saddl motorcycle racing parts es.The 4000-mile service ($299) involved idle and clutch adjustments, an oil-level check and brake inspection..spec-table {margin-bottom:20px; width:100%;}.spec-table td.spec-left {padding:4px; text-align:right; width:50%;}.spec-table td.spec-right {padding:4px; text-align:left; width:50%;}SPECIFICATIONSTotal miles:5230Next service:8000Maintenance costs (including tires):$642.95Repair costs:$0Average fuel mileage:64 mpgPrice as tested (2011):$4499Related content:Honda CBR250R ABS – Update #1 -->
_________________
People watching the forthcoming beginning of the German half of the inhabitants of Berlin are no interested in co-optation
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Cours
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !