Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Cours -> New Moto Guzzi V-Twin Through the Works


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Lun Juin 17, 2013 3:36 pm    Sujet du message: New Moto Guzzi V-Twin Through the Works Répondre en citant

SCOOP,Coach Factory Outlet,Coach Factory Outlet,Coach Outlet Store Online! New Moto Guzzi V-Twin Through the Works Traditionalists,Coach Outlet Store Online, sit down. A different water-cooled V-Twin isn't too far off from Moto Guzzi.
This new California clutch and brake levers 1400 might be impressive,Coach Outlet, nevertheless it really marks exactly the b racing lever eginning of Moto Guzzi’s settle for the splendors of the past because there is just learned some very significant news: A fully new 90-degree V-Twin engine is taken shape at the computers of Chief Project Engineer Federico Martini great assistants.It isn't really one other refurbishing of this old faithful V-Twin created in the 1960s by legendary Chief Project Engineer Giulio Cesare Carcano. No,Coach Outlet, this engine is completely new, a compact, liq adjustable lever uid-cooled design which can be thought to meet tightening future emissions requirements and stay immensely stronger than anything currently appearing out of the Mandello del Lario factory.Producing possibly approximately 140 horsepower, this new 1.3-liter V-Twin will re Motorcycle racing parts portedly have plenty of grunt to get back the myth within the Moto Guzzi Le Mans models. As within the old Honda CX500, the gearbox of Moto Guzzi’s new liq motorcycle clutch uid-cooled V-Twin will rotate on the other of one's cra Motorcycle lever nkshaft to kill the torque reaction generated by any motorcycle engine which includes a longitudinal crank.Weighed against the current air-cooled pushrod V-Twins (photo above), the modern liquid-cooled Moto Guzzi V-Twin is a double-overhead-cam engine with four valves per cylinder and inlet runners facing the other insi Street Bike Levers de the Vee. Job is beginning, even so the new liquid-cooled Moto Guzzi powerhouse is predicted to be read brake clutch levers y no prior 2015. Might developed this liquid-cooled motor inside a new Moto Guzzi Le Mans sportbike? Keep tuned in. -->
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Cours
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !