Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Conseils pour débuter -> photo above


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Lun Juin 17, 2013 8:20 pm    Sujet du message: photo above Répondre en citant

SCOOP! New Moto Guzzi V-Twin With the Works Traditionalists,Coach Factory Outlet, sit back. A totally new water-cooled V-Twin is arising from Moto Guzzi.
The popular California 1400 can be impressive,Coach Outlet,Coach Outlet, even so it marks the perfect beginning of Mo Motorcycle lever to Guzzi’s get back to the splendors of th Motorcycle lever e past because we certainly have just learned some very significant news: A uniquely n motorcycle brake lever ew 90-degree V-Twin engine is taken shape for the computers of Chief Project Engineer Federico Martini and his assistants.Marriage ceremony one more refurbishi clutch and brake levers ng of the old faithful V-Twin created in the 1960s by legendary Chief Project Engineer Giulio Cesare Carcano. No,Coach Outlet Store Online,Coach Outlet,Coach Factory Outlet,Coach Outlet Store Online, this engine is completely new,Coach Factory Outlet,Coach Outlet Store Online, a compressed, liquid-cooled design this really is believed meet tightening future emissions requirements and be immensely much better than anything currently emerging from the Mandello del Lario factory.Producing possibly approximately 140 horsepower, this new 1.3-liter V-Twin will reportedly have enough grunt to create back the myth with the Moto Guzzi Le Mans models. As at the old Honda CX500, the gearbox of Moto Guzzi’s new liquid-cooled V-Twin will rotate inside the other direction belonging to the crankshaft to crush the t motorcycle clutch orque reaction generated by any motorcycle engine having a long SportBike Levers itudinal crank.Not like the present day air-cooled pushrod V-Twins (photo above), the popular liquid-cooled Moto Guzzi V-Twin would have been a double-overhead-cam engine with four valves per cylinder and inlet runners facing each Motorcycle racing parts other contained in the Vee. Jobs are beginning, though the new liquid-cooled Moto Guzzi powerhouse is clutch lever most likely to be well prepared no prior to 2015. Might we percieve this liquid-cooled motor in a new Moto Guzzi Le Mans sportbike? Stay tuned in. -->
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Conseils pour débuter
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !