Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Livre d'or -> but it’s a great deal more fun over the track


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Mar Juin 18, 2013 1:23 am    Sujet du message: but it’s a great deal more fun over the track Répondre en citant

Honda CBR250R ABS – Long-Term Test Update #2 Quick,SportBike Levers, shift!
Honda’s CBR250R could possibly be the favored staff errand-runner, a lot of our last update,Coach Factory Outlet, it’s also been to a different rev-limiter-bumping track day,Coach Outlet Store Online, and serving on several long car journeys. We added a few items to help it perform better in the current varied uses.Not a secret its 250cc Single, while tractable and snappy, isn’t a powerhouse in the grand scheme. To aid us obtain a better edge on traffic by getting WOT upshifts, we installed a standalone Dynojet Quick Shifter ($399.95; www.powercommander.com). The shift-actuator-rod change and easy wiring operation were clearly outlined through the instructions, and inst Street Bike Levers allation took as few as sixty minutes. DQS is useful in the pub,Coach Outlet,motorcycle brake lever, but it’s a great deal more fun over the track, improving the Moto3-like, chin-on-the-tank, gear-grabbing experience.Other track-oriented upgrades were swapping the stock IRC tires (less than fatigued at 4038 miles) to have a number of Dunlop Sportmax GP Unbeaten 02s ($299; www.dunlopmotorcycle.com). These performed brilliantly around the racetrack and then work in street duties, although, as is also so grippy,clutch lever, these are generally wearing quickly. Got a chance to pay to play…To enhance braking performance, we fitted SBS 828HS front brake pads ($44.95; www.sbs.dk), which boosted initial bite and overall stopping power versus the less effective but perh adjustable lever aps more beginner-friendly front setup.And notice speedier staying comfy for the people long days on the road? The stock seat is decent,adjustable handles, but freeway trips while burning 8000 rpm were a tad taxing on no less than one rider’s,motorcycle clutch, ahem, equipment. Attempting to find relief, we fitted a Saddleman Track CF ($272; www.saddlemen.com), replete having an owner-installed matching passenger-seat cover. The seat’s perineum-friendly, channeled-center design is inspired by bicycle saddles.The 40 clutch and brake levers 00-mile service ($299) involved idle an motorcycle brake lever d clutch adjustments, an oil-level c Motorcycle lever heck and brake inspection..spec-table margin-bottom:20px; width:100%;.spec-table td.spec-left padding:4px; text-align:ri clutch lever ght; width:50%;.spec-table td.spec-right padding:4px; text-align:left; width:50%;SPECIFICATIONSTotal miles:5230Next service:8000Maintenance costs (including tires):$642.95Repair costs:$0Av Motorcycle lever erage fuel mileage:64 mpgPrice as tested (2011):$4499Related c SportBike Levers ontent:Honda CBR250R ABS – Update #1 -->
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Livre d'or
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !