Stages
Liens
Club
Tournoi
Forum
Accueil

Espace
Membres


INSCRIPTION


 Index du Forum -> Les tournois -> n02ex1wn-spun7


Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
aderfp633



Inscrit le: 27 Sep 2011
Messages: 7915
Localisation: England

MessagePosté le: Mar Juin 18, 2013 5:41 am    Sujet du message: n02ex1wn-spun7 Répondre en citant

EICMA 2012 – Moto Guzzi California 1400 More details emerge about Guzzi’s big Twin.
Milan—The new California 1400 represents a significant effort from Moto Guzzi to restore its fading image. The cam-in-head, four-valve V-Twin has been enlarged to 1380cc by pushing the bore to 104mm, while keeping the same 81.2mm stroke of the present 1200cc engine.Compression ratio is 10.5:1, a good value for an air/oil-cooled engine. The induction system appears inspired by that of the renewed V75 “small block,” with a single 52mm throttle body and a Y-shaped manifold featuring long runners that help extract 96 horsepower at a mere 6500 rpm and an even more staggering 88.5 foot-pounds of torque a adjustable Lever t 2750 rpm. “Ride-by-wire” throttle control incorporates three power-delivery maps, as well as c brake clutch levers ruise and traction control.Physically, the bike is huge, with a wheelbase spanning 66.3 inches and rather heavy steering geometry: 32 degrees of rake and 6.1 inches of trail. Seat height, however,motorcycle fairings, is a reassuring 29.0 in., which should allow a large number of riders to comfortably plant both boots on the ground and keep the 743-lb. curb weight under control. The bike rolls on a 130/70-18 front tire and a fat 200/60-16 rear doughnut, while braking at the front is entrusted to the customary Brembo dual 320mm rotors and radial-mount calipers. ABS is standard.The Moto SportBike Levers Guzzi California 1400 will come in two versions: 1) fully equipped Touring; and 2) leaner and more “essential” Custom. The Touring is available in two editions: the rich Ambassador and the super-rich Eldorado, with the latter of the two co adjustable handle ming with a large windshield, big saddlebags,motorcycle helmets, a black/white two-tone seat (same as was on the original California of Racing Parts the 1970s) and driving lights. Rather impressive. Please enable Javascript to watch this video EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 14 sport bike parts 00'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Previe motorcycle brake lever w: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>EICMA 2012 Preview: Moto Guzzi California 1400'>Moto Guzzi California Motorcycle lever 1400 - engine view #1'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #2'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #3'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #4'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #5'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #6'>Moto Guzzi California 1400 - engine view #7'>Moto Guzzi California 1400 - chassis'>Moto Guzzi California 1400 - Elastokinematic System'>Moto Guzzi California 1400 - Elastokinematic System (close-up)'>Moto Guzzi California 1400 - cruise control'>Moto Guzzi California 1400 - throttle body'>Moto Guzzi California 1400 - final drive'>Moto Guzzi California 1400 - final drive (close-up)'>Moto Guzzi California 1400 - studio right 3/4 view'>Moto Guzzi California 1400 Touring - studio right 3/4 view'> -->
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.badminton-web.fr Index du Forum -> Les tournois
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum





Contactez-nous !


Recopiez le mot badminton ici :

Votre nom (ou Pseudo) :
 

Votre adresse mail :
 

Votre message :
 

 



A propos de ce site...


Badminton-web est développé et maintenu par www.agence404.com, 1 rue Suffren à Nantes (RCS Nantes B 498 013 432).
Il est hébergé par Celeonet.

L'ensemble du présent site : rédactionnel, éléments graphiques, ergonomie générale et tout autre composante, est déposé et protégé par un copyright. Aucune copie n'est autorisée a priori.

Les demandes d'échanges sont toutefois bienvenues. Pour ce faire, utilisez le formulaire ci à gauche.




Qui sommes-nous ?


Khazâd, c'est mon pseudo, et je suis votre interlocuteur principal sur Badminton-web.fr. Passionné de web, je suis entouré par une fine équipe de collaborateurs tous aussi passionnés que moi.

Lydia, rédactrice on-line, transforme nos contributions "sms" en vrai bon français.
GG est le roi du forum, qu'il anime,
Fred est aux p'tits soins pour les bad-conseils,
Badidonk est notre partenaire qui alimente l'agenda du Badminton,
Patrice, Julien et l'équipe de +2bad vous proposent régulièrement leurs articles.

Et puis vous, chers lecteurs, qui contribuez chacun à votre mesure à la richesse, à la pertinence et à la convivialité qui fait l'âme de ce site qui est le vôtre !